OPIS ZAJĘĆ

INTERWAŁ  / TABATA

Interwał skierowany do osób, które oczekują wyzwań podczas treningu. Zajęcia charakteryzuje naprzemienne płynne wprowadzanie zmian w postaci prostych kroków fitness na stepie oraz niepełnego wypoczynku. Jest to intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych. Celem treningu jest poprawa wydolności układu krążenia oraz układu oddechowego, wzrost zdolności kondycyjnych organizmu i spalanie tkanki tłuszczowej./

TABATA często nazywana interwałowym treningiem metabolicznym. W niezwykle intensywny sposób angażuje najwięcej mięśni w ciele w trakcie jednego ćwiczenia. Magiczną cyfrą jest czwórka – poszczególne ćwiczenia wykonuje się przez cztery minuy w tzn. seriach. Trening „nakręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. ZAJĘCIA TRWAJĄ 40 min


TBC  = SMUKŁA SYLWETKA

TBC (Total Body Condition) jest to trening ogólnorozwojowy, dla każdego, bez względu na wiek. Jeśli zaczynasz zmieniać swoje podejście do ruchu stanowczo rozpocznij trening od tej formy. Charakterystyczne dla tych zajęć jest symetryczne wzmacnianie całego ciała, przy użyciu hantli, taśm, piłeczek (easy ball) itp., zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich. Na początku treningu 15 minut rozgrzewki – proste kroki fitness, potem wzmacnianie, a na koniec wyciszenie, niwelacja napięć mięśniowych – 7 minut stretching. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie większej ilości kcal w czynnościach dnia codziennego.


STEP & SHAPE 

TBC step to trening ogólnorozwojowy, dla osób średniozaawansowanych. Przy użyciu specjalnej platformy uczestnicy zajęć pracują nad poprawą wydolności, spalaniem tkanki tłuszczowej i wzmocnieniem mięśni całego ciała.


ROZCIĄGANIE  + ZDROWY KRĘGOSŁUP 

Niezbędny element każdego treningu. Na zajęciach wykonuje się pozycje zwiększające ruchomość stawów i niwelujące napięcia. Zalecany dla osób, które posiadają dysfunkcje kręgosłupa. Ćwiczenia rozciągające kończymy relaksem przy dźwiękach spokojnej muzyki. Trening stanowi doskonałe uzupełnienie aktywności dla osób wysportowanych, dla osób początkujących jest idealnym wprowadzeniem do regularnych ćwiczeń.


ZUMBA

Dynamiczne zajęcia, ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Forma treningu łącząca w sobie elementy fitness i tańca. Zajęcia przeznaczone dla osób, które nudzą się na tradycyjnym treningu fitness, a w tańcu odkrywają siebie na nowo. Jest to doskonała lekcja – zabawa i trening w jednym.


YOGA

Jest jednym z sześciu ortodoksyjnych systemów filozofii indyjskiej opracowanym i usystematyzowanym przez Patańjalego. To idealna ścieżka życia, dzięki której można osiągnąć równowagę ciała i umysłu. Joga uczy jak godzić się ze swoimi słabościami fizycznymi i psychicznymi. Przynosi spokój i harmonie, rozwijając wytrwałość kształtuje dyscyplinę. Forma odpowiednia dla każdego – dzięki pomocom używanym podczas lekcji, może być praktykowana przez wszystkich, na każdym stopniu zaawansowania.Na zajęciach trenujemy hatha jogę. Lekcja trwa 60 min